sobota, 22 grudnia 2012

Wełniana spódnica

     Dziś rozpisywać się nie będę, bo coraz bliżej święta;) i niestety na nic nie mam czasu, nawet prezentów wszystkich nie mam ;( . Więc króciutko, dzisiejsza stylizacja , jak i kilka kolejnych będą nawiązywały do zestawów świątecznych, mam nadzieję, że spodobają Wam się moje propozycje i będą dla Was choć w małym stopniu  inspiracją.











                                                                     kurtka - House
                                                                     spódnica - Mango
                                                                     bluzka- Kit
                                                                     szale- House
                                                                     torba- Atmosphere

4 komentarze:

  1. Świetnie! Sweterek jest przepiękny i idealnie pasuje do spódniczki :). Wesołych Świąt życzę :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, wszystko super dopasowane zresztą jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz! Spodnica super, sweter super, a razem wygladaja tez super :)
    Jednak moja uwage najbardziej przyciagnely buty. Nastepnym razem napisz skad one i daj zblizenie :)

    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. super post !
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń