niedziela, 9 września 2012

Jesienne pomysły

    Właściwie w roli głównej miał być militarny płaszczyk, ale dodatek w formie ciepłych getr po prostu go przebił:)  ze względu na to jak powstał. Do tej stylizacji potrzebowałam getry w kolorze khaki,  w sklepach nigdzie takich nie znalazłam, a w szafie na dnie leżało stare swetrzysko  w pożądanym kolorze oczywiście musiałam zrobić swoje i ucięłam  rękawy. Dzięki tumu mam miękkie i ciepłe getry które mnie nic nie kosztowały. Świetnie prezentują się do botków, a także i do szpilek. Mam jeszcze jeden pomysł na getry ze skóry ale o tym w następnym poście.
                                                    













                                                        Płaszcz/coat- H&M
                                                        T-shirt- AC
                                                        Spodnie/ trousers- Custo barcelona
                                                        Buty/ shoes-CCC
                                                        Bag- House
                                                        Bransoletki/bracelet - C&A
                                                          

6 komentarzy:

  1. Absolutnie świetna stylizacja, bardzo mi się podoba, i te wojskowo zielone getry, super!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem, że ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie ala skórka są świetne.

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Obserwuję
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz!
    WPADAJ WYGRAĆ BUTY DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie ,jak zawsze :))) spodnie są świetne
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń