sobota, 17 listopada 2012

Styl na cebulkę

      Na przekór jesiennym chłodom  i z myślą o mroźnej zimie  proponuje ciepłe dzianiny oraz styl na cebulkę, który właśnie zaczęłam praktykować. W zasadzie to proste;),   wychodząc z domu zakładamy  kilka warstw , łącząc różne długości, grubości i faktury materiałów. Ilość w wersji max! Szalików może być więcej niż jeden! Styl na cebulkę wciąż jest na czasie i sprawi, że w nadchodzących sezonach na pewno nie zmarzniemy.









                                                                   tunika- house
                                                                  dzianinowa kamizelka- chacok
                                                                  spodnie - custo barcelona
                                                                  kurtka zamszowa - joie de viure
                                                                  komin, czapka - ravel
                                                                  torba - dolce&gabbana

15 komentarzy:

  1. Rewelacyjny look! Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNIE!!! bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, cudownie wygladsz w tych szarościach, rękawy w kurtce jak u Kupisza;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie komponuje się ta kamizelka :) dodaje całemu zestawowi szyku :D cieszę się że trafiłam na Twojego bloga. Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny na www.meetmyfashion.com . aha noi zaczynam obserwować:) XOXO Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie magiczny styl, całość prezentuje sie nieziemsko ciekawie i niebanalnie a do Tego Twój uroczy uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam styl na cebulkę:) a w Twoim wydaniu dodatkowo pasują mi kolory - czerń i szarość:) stylizacja jest inspirująca, pozdrawiam!
    www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER! Bardzo mi się podoba! :)
    W swojej szafie mam narzutkę o takim fasonie jak Twoja kamizelka (szaro - beżowa, dłuższa, falujące wykończenie) i nie miałam za bardzo na nią pomysłu. Zainspirowałaś mnie. :)

    Pozdrawiam serdecznie :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie:) Idealnie trafia w mój styl. piękne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten look, idealny na chłodne dni...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń