środa, 26 grudnia 2012

Sukienka w kokardy

    Dziś ostatni dzień świąt i też ostatnie świąteczne moje wydanie;), ale za to zbliża się Sylwester i karnawał, w którym można poszaleć nie tylko na parkiecie, ale i w modzie. Ale póki co przygotowałam dziś stylizację w delikatnym stylu retro, w którym bardzo dobrze się czuję. Sukienkę a la lata 50 połączyłam z nietypową wełnianą kamizelką firmy Monsoon, którą znalazłam w second handzie. Zależało mi, aby zachować delikatność sukienki , więc założyłam do niej jasne rajstopy i botki na obcasie z  futerkiem. Dodałam również skórzane czarne rękawiczki i torebkę wytłoczonym wzorem, dzięki temu jest elegancko i na czasie, zobaczcie sami;)....
 








                                                                  Sukienka- Jane Norman (sh)
                                                                  Kamizelka - Monsoon (sh)
                                                                  Bluzka - Atmosphere (sh)
                                                                  Torebka - Atmosphere (sh)
                                                                   Buty - Prima Moda

8 komentarzy:

  1. śliczna sukienka,wgl bardzo fajna stylizacja:)
    http://sennierealny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny zestaw, kamizelka super
    Calosc rewelacja
    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny zestaw. W torebce się zakochałam :) PIĘKNIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny bardzo ciekawy zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i nietypowy zestaw, szczególnie kamizelka, cudnie1:)

    OdpowiedzUsuń