piątek, 7 grudnia 2012

Chabrowa zima

     Kolor chabru to jeden z najmodniejszych odcieni nadchodzącego sezonu. To barwa świeża, piękna i bardzo intensywna! Przyznam się Wam, że uwielbiam go w dodatkach, choć ubrań w kobaltowym kolorze też mi nie brakuje;)  Zestawiać  go można z pięknymi szarościami lub niezastąpioną czernią, niezwykle modnie prezentować  będzie się z mocnym żółtym, ciemnopomarańczowym, białym czy  beżowym kolorem. Również wspaniale komponuje się z każdym odcieniem karnacji, więc można  wybierać  go bez wahania! Chabrowy to kolor, który na pewno wyróżni Cię z tłumu.




















                                                                     kurtka - Zara
                                                                     kamizelka futrzana-sh
                                                                     getry - Gatta
                                                                     pasek i rękawiczki - Warshouse

21 komentarzy:

  1. bosko!! obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor :) Mam zamiar właśnie z szarym go zestawić :)Super stylizację stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wszystko połączone! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, uwielbiam futerko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny, cieplutki, zimowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega stylowy zestaw, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie tez miło :-) to może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Ci w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna kamizelka! a całość wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w kolorze getrów! zaobserwowałam blog i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kolor getrów i torebki! - Mój ulubiony! Dziękuję za miły wpis! Napisałaś, że po dwóch ciążach masz wciąż tę samą figurę dzięki regularnym ćwiczeniom - dziękuję, że to napisałaś - bo tym samym rozwiewasz moje wątpliwości, czy lęki, przed posiadaniem potomstwa. Odkąd zaczęłam ćwiczyć często myślę o tym jak to będzie, jak zajdę w ciążę. Czy podczas tego pięknego "błogosławionego stanu" również ćwiczyłaś? Byłoby mi miło, jak byś napisała jak sobie wtedy radziłaś z utrzymaniem formy i kondycji. Pozdrawiam, Martyna
    P.s. Lucy dołącza się do pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia - ćwiczyłam przez cały czas trwania ciąży (nie miałam żadnych przeciwwskazań)szczerze mówiąc uprawiam sport nie tylko po to by utrzymać figurę, ale przede wszystkim czuję się zdrowsza i szczęśliwsza. A z czasem sport przerodził się w moją kolejną pasję, dlatego podchodzę do niego wielką chęcią i ciekawością. Życzę wytrwałości i kolejnej zdrowej pasji:)

      Usuń
  13. Twoje główne zdjęcie- świetne!! Bardzo artystyczne!
    Bardzo lubię chaber, jest jednym z moich ulubionych kolorów!
    Widzę, że ćwiczysz- ja również nie umiem żyć bez aktywności fizycznej, a jak świetnie biega się w ten mróz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kolor chabrowy, bardzo pięknie potrafi ożywić każdą stylizację, czego Twoja jest najlepszym przykładem. Mam nawet bardzo podobne rajstopy, dobrze, że mi o nich przypomniałaś, bo chyba leżą na samym dnie szafy. :D Zazdroszczę futrzanej kamizelki. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne pomysły, blog ucieszył nasze oczy :-) pozdrawiamy, http://inspiredeux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja i przede wszystkim świetna Ty;) Bardzo ładnie wyglądasz! Zapraszam też do mnie, może też Ci się spodoba:) Zapraszam też do obserwacji:)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście za chabrowym nie przepadam, nie czuję się w nim zbyt dobrze i nie do końca wiem, z czym go łączyć (oczywiście przeczytałam Twoje propozycje, lecz nadal nie czuję by był to 'mój' kolor;).
    W Twoim zestawie, odcień ten zastosowany jedynie w postaci dodatków bardzo mi się podoba!
    Muszę przyznać jednak, że najbardziej zachwyca mnie cała 'góra'! Kamizelka w połączeniu z kurtką i paskiem wygląda rewelacyjnie! Do tego idealnie dobrane buty;)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna stylizacja i super blog:)

    OdpowiedzUsuń