sobota, 1 grudnia 2012

Fantazyjne mazaje

     Od dłuższego czasu zachwycam się kolekcjami Custo Barcelony, bo wszystkie jego projekty są po prostu świetne,  w dodatku pełne energii, a to dzięki barwnym tkaniną i niezliczonej ilości wzorów mazajów;). Kolekcje Custo zainspirowały mnie tak bardzo, że coraz więcej pojawia się w mojej szafie  kolorowych i wzorzystych ubrań. Dziś zaprezentuję spódnicę z H&M do której dobrałam komin w intensywnym kolorze morskim i skórzane rękawiczki z ozdobnymi kryształkami. I szczerze mówiąc wystarczy zdecydować się na jeden element wzorzysty by wyglądać całkiem ciekawie;)







                                                                   spódnica - H&M
                                                                   kurtka - Zara
                                                                   komin - Mohito
                                                                   buty - Lasocki + DIY
                                                                   rękawiczki - DIY

5 komentarzy:

  1. pięknie. od butówpoprezz rękawiczki (boskie) po komin. i zahaczając o spódnicę i kurtkę. myślalam o tej spódnicy. teraz już wiem, że chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, bardzo podoba mi się spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw :) Spódnica i rękawiczki mega <3 Oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie - a spódnica spodobała mi się bardzo
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super Ci w tych kolorkach i fajny pomysł z tymi rękawiczkami:)

    OdpowiedzUsuń