niedziela, 2 grudnia 2012

Biżuteria modowa By Dziubeka

     Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu nowego stoiska  By Dziubeka  w Galerii Lider w Żywcu. Zainteresowanie było ogromne, zresztą nic dziwnego, stoisko wyglądało fantastycznie,  a biżuteria była pięknie wyeksponowana  .W ofercie By Dziubeka panuje różnorodność, ale wszystko nawiązuje do aktualnych trendów. Najbardziej przypadły mi do gustu ogromne bransoletki i naszyjniki -prawdziwe dzieła sztuki oraz gigantyczne srebrne serce, już nie mogę się doczekać by pokazać je w swoich stylizacjach :). Ale póki co zapraszam do obejrzenia fotorelacji z otwarcia.





















spodnie- Custo Barcelona
sweter- Bay
komin- Carry
 bransoletka - By Dziubeka 






6 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia:)

    zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, zdjęcia super, ale biżuteria rewelacyjna, szczególnie bransoletka z serduszkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała wszystko:)Kto mi kupi?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cuda!
    Zdjęcie robił mi mąż,miło mi,że się podoba :)
    Zapraszam częściej :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Love,

    Fabulous post. Ando such a lovely blog.
    Would u like to follow each other?

    Many many kisses,

    Nicole

    wwww.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń