niedziela, 13 stycznia 2013

Mix


       Nie wiem jak Wy, ale Ja powoli mam dość zimy i zaczynam tęsknić za słoneczkiem i zieloną trawką, ale niestety natura jest siłą wyższą i muszę się z nią pogodzić:). Postanowiłam jednak mroźne dni ocieplić  nie tylko wełnianym sweterkiem, ale też kolorowymi, przywodzącymi na myśl gorące lato barwami ;). Morską asymetryczną  spódnicę firmy Reserved kupioną na wyprzedażach połączyłam z oliwkowymi  i neonowymi dodatkami.  Aby zachować styl  rockowy założyłam  ciężkie buty i  czarną skórzaną kurtkę. Jest kolorowo i stylowo, z resztą zobaczcie sami:))










spódnica-Reserved, bluzka-C&A, kurtka-Zara, buty -Lasocki, konin-Carry, akcesoria- H&M

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja, świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki, takie pozytywne :)
    Sama myślę nad jakąś maxi w zimowym wydaniu.
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny zestaw! uwielbiam kolorową zimę :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw cieszy oko . Miło się patrzy . Pozdrawiam i zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest niesamowity do tego jak Ty się pięknie uśmiechasz!!!

    OdpowiedzUsuń