niedziela, 10 lutego 2013

Retro romby

     Romby, kto jeszcze o nich pamięta?;) chyba tylko Ja,  już dawno ich nie widziałam, a  przecież należą do klasyków. Postanowiłam je troszkę odświeżyć i nadać bardziej nowoczesny wygląd. Moją rombową ;) kamizelkę zestawiłam  z białą marynarką i białą koszulą z ozdobnym kołnierzykiem. Przypomniałam sobie również o czarnych marchewach, które uznałam do tej stylizacji za  najbardziej trafne. Jednak zestaw wydawał mi się za grzeczny, więc założyłam ciężkie motorowe buty. Aby nadać  nowoczesny wygląd zdecydowałam się na  białą, dużą torbę, moim zdaniem jeden z trendów wiosenno - letnich. Wreszcie  mój wygląd nabrał charakteru , w dodatku mam fajny zestaw do pracy:):).






                                   kamizelka, torba-New Yorker, marynarka - Orsay, komin - Carry,
                                   spodnie- sh, buty- Lasocki

9 komentarzy:

  1. Rewelacja!!!!!!!!!!!!!!
    Robisz ogromne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw, bardzo podoba mi się takie połączenie, wszystko dobrałaś rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny uśmiech!
    Stylizacja elegancka i niewymuszona. Co więcej dodać. Zdjęcia mówią same za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw, bardzo klasyczny. dodaję do obs. :)

    OdpowiedzUsuń