niedziela, 24 lutego 2013

Grunge' wy mix

      Tak dla odmiany nic nie będę pisać o stylu grunge' wym, bo każdy go zna, ale muszę się przyznać,że mam bardzo dobry humor. Właściwie o tej porze to można by mieć np: zimową depresję, albo napady lenistwa można też  popadać w rutynę, a Ja mam super humor hi,hi. Dlatego dzisiejsza stylizacja jest bardzo wygodna i  na luzie. Choć jeszcze zimowa, będę się nią inspirować na wiosnę i wykorzystam  nie raz kwieciste spodnie, które znalazłam w sh. Właściwie takie spodnie są bardzo trendy i można je nosić na wiele sposobów np: do zwiewnych bluzek i szpilek, jak kto woli. A teraz zostawiam Was z moim mix-em , bo chcę wykorzystać mój  dobry  humor do jeszcze innych ciekawych rzeczy ;)*.

 




                                    spodnie- sh, kamizelka, pasek - sh, bluzka - Top Secret, komin,
                                    czapka - House, buty - badura

6 komentarzy:

  1. mam tą czapkę ;) fajnie zestawiłaś brązy z szarościami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek i sweterek są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ! uwielbiam takie połączenia :)

    obserwuje

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne spodnie, niewiarygodne, że z sh :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, wygląda na bardzo wygodne ale też ładnie sie przezentuje.

    OdpowiedzUsuń