wtorek, 5 lutego 2013

Militarny mix

   Jak już z pewnością zauważyliście  nie trzymam się kurczowo jednego stylu, bo to by było nudne;)  lubię miksować różne style i trendy,  bawić się modą, dzięki temu mam niekończące się możliwości. W dodatku
łącząc style, mogę je urozmaicać, sama coś tworzyć czy projektować, w ten sposób staję się nie zależna i oryginalna. Dzisiejsza stylizacja to mix stylu militarnego z kobiecością, niby nic nowego, ale udało mi ją połączyć  w jedną elegancką całość. Muszę jeszcze dodać, że płaszcz  z firmy Troll został przeze mnie tak przerobiony by idealnie podkreślał moją sylwetkę.I w taki sposób tworzę prawię każdą stylizację, czyli miksuję , poprawiam, dopasowuję i łącze niekoniecznie pasujące do siebie rzeczy;).







płaszcz - Troll, torba- Chloe( sh), pasek- Warshouse (sh), czapka - Reserved, apaszka- New Yorker

3 komentarze:

  1. bardzo fajny pasek :) kolor płąszcza też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszcz i chustka.
    Całość świetnie się komponuje!

    http://ladyindefinite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dobrane dodatki!!!:)

    OdpowiedzUsuń