niedziela, 20 stycznia 2013

Silver baroque

    Barokowy styl już znany, niekoniecznie lubiany, a nawet troszkę oklepany, jednak bardzo efektowny i idealny na tę porę roku. Jak dotąd kojarzony ze złotem i przepychem, motywami kwiatowymi, pięknymi kamieniami i zdobieniami, wszystko się zgadza, ale u mnie zmienił się kolor z złotego na srebrny. Szczerze mówiąc w złotym kolorze nie jest mi do twarzy, zdecydowanie lepiej czuję się w srebrze, a to ze względu na mój typ urody:). Dlatego nie gonię ślepo za trendami, zdecydowanie wolę podkreślać swoją urodę ubraniami, które idealnie do mnie pasują i posłużą mi na kilka sezonów;)









Sukienka-Zara, płaszcz- Next, żakiet- APT.9(sh),torebka-Atmosphere, biżuteria-By dziubeka

5 komentarzy:

  1. Cud, miód i orzeszki :)
    Cudny płaszcz <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, i ślicznie ci w takiej fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny styl a całość wyglądu bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam i z przyjemnością dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń