sobota, 5 stycznia 2013

Glam rock

    No i mamy 2013 rok,  kontrowersyjny, dla jednych szczęśliwy, a dla drugich wręcz przeciwnie:), ale może nie będzie tak źle. Dla mnie z pewnością jest motywacją do dalszego działania i realizowania swoich planów. To też  czas zmian, więc troszkę poeksperymentuję z moim wyglądem, ale bez paniki;) na pewno nie ogolę  głowy na łyso, a wręcz przeciwnie zapuszczam włosy, nie zafarbuję ich też na różowo, choć to nie głupi pomysł, zmieni się troszkę mój styl na bardziej rockowy. Dziś pierwszy post, i  ten kto mnie już troszkę zna zobaczy różnicę;).

                            





 



T-shirt- Zara,  spodnie- Custo Barcelona, buty - Lasocki, chusta - Carry, akcesoria- C&A



8 komentarzy:

  1. Przedłużyłaś włoski?? chusta jest genialna :))
    generalnie twoje stylizacja są świetne :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, tak! od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką super kuca;)gorąco pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo się ciesze,że jesteś zadowolona i dobrze się czujesz w "super kucu " :)))
      ślicznie wyglądasz :*

      Usuń
  2. Obłędnie wyglądasz !!!
    Pozdrawiam Reika*

    OdpowiedzUsuń
  3. The coat is amazing

    Enter my dress and make-up goodies giveaway here: My first Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje stylizacje bardzo mi się podobają. Są zawsze nietuzinkowe i z pomysłem. Obserwuję Cie już od jakiegoś czasu. Świetny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękna, oryginalna, wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń