czwartek, 24 stycznia 2013

Kontrowersyjny glamour

    Oczywiście chodzi o futro, które budzi kontrowersje i  jest przyczyną wielu demonstracji i protestów, ale też jest  jedną z najefektowniejszych pozycji w damskiej garderobie. Miękkie, ciepłe, zimą niezbędne. Właściwie nie chodzi mi o zalety czy wady naturalnych futer, bo wszyscy je znamy, ale chciałam podzielić się  z Wami wiedzą o sztucznych futrach. Otóż ekolodzy uważają, że futra sztuczne są również nieprzyjaznym produktem dla środowiska i nie powinny być dopuszczone do obrotu w cywilizowanym świecie. A to dlatego, że są bowiem wysoko przetworzonym produktem przerobu ropy naftowej, więc nie mogą  uchodzić za ekologiczne. Szczerze mówiąc, gdy dowiedziałam się z czego to powstaje, troszkę mnie to zraziło. Jak na razie przekonana jestem do futer naturalnych, bo jak długo będziemy spożywać mięso zwierzęce, tak długo zwierzęta będą zabijane, a nie sądzę, że nagle wszyscy zostaną wegetarianami;)
Tak źle i  tak niedobrze .......:)





kamizelka- Anet, kurtka skórzana - Zara, sukienka -Terranova, komin- H&M, naszyjnik- C&A