czwartek, 24 stycznia 2013

Kontrowersyjny glamour

    Oczywiście chodzi o futro, które budzi kontrowersje i  jest przyczyną wielu demonstracji i protestów, ale też jest  jedną z najefektowniejszych pozycji w damskiej garderobie. Miękkie, ciepłe, zimą niezbędne. Właściwie nie chodzi mi o zalety czy wady naturalnych futer, bo wszyscy je znamy, ale chciałam podzielić się  z Wami wiedzą o sztucznych futrach. Otóż ekolodzy uważają, że futra sztuczne są również nieprzyjaznym produktem dla środowiska i nie powinny być dopuszczone do obrotu w cywilizowanym świecie. A to dlatego, że są bowiem wysoko przetworzonym produktem przerobu ropy naftowej, więc nie mogą  uchodzić za ekologiczne. Szczerze mówiąc, gdy dowiedziałam się z czego to powstaje, troszkę mnie to zraziło. Jak na razie przekonana jestem do futer naturalnych, bo jak długo będziemy spożywać mięso zwierzęce, tak długo zwierzęta będą zabijane, a nie sądzę, że nagle wszyscy zostaną wegetarianami;)
Tak źle i  tak niedobrze .......:)





kamizelka- Anet, kurtka skórzana - Zara, sukienka -Terranova, komin- H&M, naszyjnik- C&A

9 komentarzy:

  1. wow !
    ale futerkowo :)
    ciekawie wyglądasz i bardzo podoba mi się ten akcent kolorystyczny w postaci rękawiczek :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam bardzo ostrożny stosunek do futer. Rozumiem, że jest wiele kontrowersji co do samego sposobu ich pozyskiwania 9sama widziałam wiele makabrycznych filmów) ale znowu ataki i publiczne obrzucanie się błotem tylko dlatego, ze ktoś ubrał futro a ktoś inny jest temu przeciwny to też uważam za przesadę. Tobie w futerku jest bardzo do twarzy a dobór rękawiczek - genialny!!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też uważam że do wszystkiego można mieć zdrowe podejście.Pozdrawiam:):)

      Usuń
  3. REWELACJA,futerko jest przepiękne -wyglądasz wspaniale :)))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała stylizacja, mega fryzurka!! Ja kocham futrzaki i to w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! futerko jest świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow ale ślicznie futerkowo <3

    OdpowiedzUsuń