niedziela, 19 sierpnia 2012

Skórzane spodnie

      Ostatnio po buszowaniu na ciuchach w padły mi w ręce czarne skórzane spodnie CUSTO BARCELONY!!! dlatego postanowiłam je przymierzyć. Okazały się rewelacją, już dawno nie miałam tak wygodnych spodni, mogę w nich robić szpagaty co jest oczywiście nie typowe dla tego rodzaju spodni, wiec mocno się zdziwiłam a jeszcze bardziej ucieszyłam bo można je nosić na różne okazje i w różnych stylizacjach nawet do biura z marynarką. Jedyny minus takich spodni to dodanie  sobie nie potrzebnych kilogramów więc trzeba na nie uważać. Ja zrobiłam kilka stylizacji a nawet znalazłam w bliźniaczych spodniach  samą Anię Rubik, zobaczcie.













 

2 komentarze:

  1. Świetne spodnie :) masz super figurę i wyglądasz w nich bardzo dobrze ;) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń