poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Motyw kwiaty

     Właściwie to nie noszę sukienek w kwiaty, ale ta jest na tyle oryginalna i tak bardzo podoba mi się jej kolorystyka że dodałam ją do mojej szafy. Ma bardzo ciekawy krój i co najfajniejsze jest kilka rozmiarów na mnie za duża, dlatego na boku zawiązałam mały supełek dzięki czemu dół zrobił się dopasowany a góra pozostała bez zmian. Można ją nosić na różne sposoby , osobiście lubię styl elegancki i w takim stylu ja zaprezentuję.



                                                               sukienka/dress- Elok
                                                               buty/shoes - Minozzi
                                                               bransoletka/bracelet -C&A
                                                               kopertówka/bag- Pull&bear  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz