środa, 29 sierpnia 2012

Kawa z mlekiem

    Uwielbiam ubrania z dzianin bo są super wygodne, a w zależności od pory roku mogą być przewiewne lub bardzo ciepłe.Coraz więcej  dzianin pojawia się na półkach sklepowych w różnych fasonach,  kolorach czy wzorach , dzięki temu każda kobieta znajdzie coś dla siebie .Mój wybór padł na długą beżową sukienkę którą kupiłam jakiś czas temu, i jestem z niej bardzo zadowolona, mogę ją nosić na wiele sposobów jak i w różnym wydaniu.W stylizacji letniej może wyglądać tak ...









                                                        sukienka/dress- bershka
                                                        bluzka/blouse- kappAhl
                                                        buty/shose- venezia
                                                        pasek/belt- orsay
                                                        torba /bag- gap

4 komentarze:

  1. Przepięknie, oby więcej takich osób na ulicach, byłoby na co popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, wszystko świetnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw - każdy element bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. I tu też pięknie :) Podoba mi się bo bez przesadyzmu, naturalnie ...fajne tło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń