sobota, 27 kwietnia 2013

Glamour

Dziś  wydanie glamour w sukience mojego projektu i wykonania. Szczerze mówiąc zaprojektowałam ją w tamtym sezonie, choć takiego szału na paski jeszcze nie było ( wyprzedziłam modę o rok:):):) Ja to potrafię:)). Sukienka to połączenie nie tylko pasków, ale i baskinki w jedną całość. Muszę też dodać, że jest bardzo wygodna bo wykonana jest z bawełny. Dziś dobrałam do niej biały żakiet i czarne szpilki, a żeby było glamour  założyłam biżuterię z  kryształkami.




                 Sukienka- projekt własny, żakiet -Orsay, obcasy- Next, torba, biżuteria - H&M

3 komentarze:

  1. śliczna sukienka :) wspaniale się prezentujesz w takim eleganckim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    śliczny zestaw!
    wyglądasz przepięknie!
    cudowna sukienka!
    uwielbiam black & white!


    całusy! ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń