sobota, 13 kwietnia 2013

Spring Flowers

Nareszcie, doczekałam się wiosny:),  już pochowałam zimowe kurtki i mam nadzieję, że dłuuugo ich nie wyjmę. Teraz mogę  poszaleć ze stylizacjami wiosenno -letnimi . Już wykorzystałam pierwsze ciepłe dni i przygotowałam stylizację typowo wiosenną . W roli głównej  jeden z gorących trendów :) spodnie w kwiatowy motyw. Zobaczcie jak je zestawiłam.






                            spodnie -Tuttifrutti, bluzka , naszyjnik- Carry, kurtka-Zara, buty - F&F, torebka- sh

8 komentarzy:

  1. Wszystko idealnie zgrane, look pasujący do Twojej urody w 100%... Spodnie i torebka mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie sa swietne,bardzo mi sie podobaja,zestaw wyglada naprawde mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo szerokich spodni widac nienaganna figure :)
    pieknie kwiatowo, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiosenny zestaw, luźny ale z klasą:) Świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalna propozycja, aż mi Maanam głowie zagrał "Masz oczy marzące, i styl bycia luźny" :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba:)


    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń