sobota, 16 marca 2013

Przezroczystości:)

Zima nie odpuszcza, chętnie utopiłabym jakąś Marzannę, może to by pomogło;). Mam nadzieję ,że to ostatnie dni zimy i wreszcie  nadejdzie upragniona wiosna ,a wraz z nią wiosenne stylizacje. Póki co dzisiejsze moje wydanie nawiązuje jeszcze do zimowych wyglądów, ale w wydaniu delikatniejszym. Do skórzanej marynarki z futrzanym kołnierzem założyłam przezroczystą maxi mojego projektu. Dodałam chustę w cętki i ciężkie, wygodne buty. Całość ożywiłam koralowym błyszczykiem.








                         marynarka, torba -sh, spódnica -projekt własny, chusta- Cubus,buty -Lasocki

9 komentarzy:

  1. super !
    piękna spódnica !
    i płaszczyk :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny zestaw, kazdy detal idealnie dopracowany :)

    Pozdrawiam,

    L. x

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy zestaw. Świetnie dobrany każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie fantastyczny zestaw,klasa!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. ta marynarka jest genialna, szczególnie kołnierz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i świetny post ! :)
    Zapraszam do mnie : strange-woman.blogspot.com może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zaglądać do Twojego bloga, więc przyznałam Ci wyróżnienie Liebster Award. Jeżeli masz ochotę na tę zabawę - zajrzyj do mnie po szczegóły. Pozdrawiam! http://pinotnoirfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu - jednak ten świat to bardzo mały jest ;-) Świetne stylizacje podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń