sobota, 9 marca 2013

Militarna peleryna

Jakiś czas temu znalazłam w sh  pelerynę w stylu militarnym i choć nie jestem dużą ich fanką, to ta akurat bardzo mi się spodobała. Najbardziej cieszy mnie fakt, że jest w grafitowym kolorze i w stylu militarnym, dzięki temu pasuje mi do większości ubrań. Postanowiłam ją Wam pokazać w codziennym wydaniu. Zestawiłam ją ze zwiewną tuniką w cętki (by nie było zbyt poważnie) i z beżowymi rurkami. Tak stonowaną stylizację ożywiłam dużą żółtą torbą. I wyszło tak...:)











               peleryna-sh, tunika -H&M, spodnie-Vero Moda, torba- Chloe, dodatki- H&M, Carry

5 komentarzy:

  1. ale Ty jesteś zjawiskowa i Twoje stylizacje też... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wietna kolorystyka! tyle razy bylam u Ciebie, ze dolaczam do obserwatorow!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, rewelacyjnie wyglądasz:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty i bransoletka:)

    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń