niedziela, 28 października 2012

Płaszczyk z baskinką

 

       No cóż pogoda pokrzyżowała mi plany, miała być piękna złota jesień i dużo jesiennych stylizacji, a tu  zrobiła się niezła zima:( .Ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe załamanie pogody i  nasza piękna jesień powróci i uda mi zrobić jeszcze kilka jesiennych postów .Póki co wyciągnęłam z szafy ciepłe rzeczy i dodatki, w tym  jesienno- zimowy, wełniany  płaszczyk z baskinką. Płaszczyk kupiłam sh, bo wyglądał jak nowy , choć  fason  nie do końca mi odpowiadał, więc troszkę go przerobiłam, skróciłam z długości i doszyłam falbankę. W takim fasonie zakładam go do ołówkowych spódnic, ale dziś wydanie bardziej zimowe i jak zwykle nietypowe, ale w moim klimacie:)


                                                                 płaszcz -Jane Norman
                                                                 getry - Terranova
                                                                 buty - Bullboxer
                                                                 torba - H&M
                                                                 rękawiczki i pasek - Reserved
                                                                   

11 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie. Nie mogę nacieszyć oczu twoim widokiem.Jestem pod wazeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowo. Nic nie można Ci zarzucić.
    Klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Futrzak wygląda cudownie, w płaszczyku się zakochałam. Prosta i zarazem bardzo ładna stylizacja. Pozwolę sobie na mały spam- jeśli lubisz sutaszową biżuterię zajrzyj na violettakrygier.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, czapka bardzo urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona! Wyglądasz naprawdę cudownie! Wszystko idealnie dopasowane :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz kochana :) super futrzana czapka taka jak z orient ekspress :) prawdziwy luksus

    zapraszam serdecznie do siebie :)

    będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcesz ocenić moje stylizację

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweitna czapa!
    pozdarwiam i zapraszam!
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja,zainspirowałaś mnie .Obserwuje i liczę na rewanż
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć czapce mówię zdecydowane NIE to reszta mnie zachwyca-wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka i cały strój są piękne, absolutna klasyka kobiecej elegancji.

    OdpowiedzUsuń