niedziela, 14 października 2012

Kobiece koronki

    Koronki są niezwykle kobiece i wciąż królują na pokazach mody czyli są wyjątkowo modne.W zależności od sposobu ich noszenia mogą nadać strojom eleganckiego lub drapieżnego charakteru .Ja połączyłam moją koronkową bluzkę z delikatną długą spódnicą i skórzaną kurtką co sprawiło, że cała stylizacja nabrała elegancko rockowego stylu.   Takie zestawienie jest niezwykle seksowne, ponieważ jednocześnie podkreśla kobiece kształty i odkrywa co nieco, lecz nie na tyle, by wyglądać w nim wulgarnie czy prowokacyjne. To idealna propozycja na wieczorne wyjście lub romantyczną kolację z ukochanym..:)










                                                                Bluzka -C&A
                                                                Spódnica- Dorothy Perkins sh
                                                                Kurtka - Zara
                                                                Kopertówka - C&A
                                                                Biżuteria- H&M

4 komentarze:

  1. Witaj! Wyglądasz pięknie w połączeniu bieli i czerni, koronka dodaje Ci kobiecości, której i tak masz w sobie ogrom. Jesteś piękna i masz rewelacyjna sylwetkę!:)
    Coś znajome mi się wydają krajobrazy na zdjęciach. jesteś z Bielska? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz, jeśli chodzi o klimaty tak są bielskie, gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
    2. czyli się nie myliłam:) Bielsko jest piękne i fajnie , że można tu spotkać kobiety, które mają wyczucie stylu i są oryginalne;) Pozdrawiam!!:)

      Usuń
  2. Zgadzam się jest bardzo kobieco i elegancko, bluzka śliczna , ale na moje oko to chyba róż pudrowy a nie biel jak napisała monika0162:)

    OdpowiedzUsuń