niedziela, 5 maja 2013

Miętowy trencz

Dwurzędowy trencz z paskiem to już klasyka, czyli zawsze będzie modny, dlatego warto mieć go w swojej szafie. Osobiście uwielbiam tego typu płaszcze, można je zakładać w zasadzie do wszystkiego począwszy od stylu sportowego po elegancki. Można też zaszaleć i postawić na mocny kolor lub fantazyjne tkaniny albo ciekawy fason np: z lamówkami na kołnierzu. Wybór jest naprawdę duży, Ja zdecydowałam się na miętę:)







         Trencz- Gap, spodnie Vero Moda, bluzka- Camaieu, torebka- H&M, bransoletka-By Dziubeka

1 komentarz:

  1. Piękny jest. Ja mam swój już dwa lata i rzeczywiście jest to rzecz ponadczasowa, jednak teraz właśnie marzy mi się jakiś wiosenny kolor typu mięta, żółty czy pudrowy róż. Chyba muszę dokupić jeszcze jeden właśnie w weselszym kolorze :)
    Twój jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń