niedziela, 11 listopada 2012

Karmelowy płaszcz


                Tak, tak to najwyższa pora na ciepły jesienny płaszczyk, najlepiej w modnym kolorze i fasonie. Mimo, że w sklepach wybór  jest ogromny,  postanowiłam sama  zaprojektować dla siebie płaszcz. Kolor wybrałam karmelowy, bo świetnie podkreśli mój kolor włosów.  Fason płaszcza  jest dopasowany ( bo lubię podkreślać moją talię ) z poszerzanym dołem . Zapinany jest na suwak  ze stójką , z przodu ma  dwie zaszewki,  które optycznie wyszczuplają sylwetkę. Skromnie mówiąc jest  idealnie do mnie dopasowany i  oczywiście jedyny w swoim rodzaju ; ).













                                                           płaszcz -projekt własny
                                                           getry- striking
                                                           sweter- orsay
                                                           buty - wojas
                                                           torba - H&M
                                                           rękawiczki  - reserved
                                                           chusta- cubus

5 komentarzy:

  1. Płaszczyk jest świetny. Zresztą każdy detal w tym zestawie jest dopracowany. Rękawiczki, buty , karmelowa torba oraz spodnie i chusta. Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten zestaw,robi wrażenie, a płaszczyk super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz ma piękny kolor!!!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, wszystko w jesiennym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia. Wszystko wysmakowane i piękny kolor ust. Do tego niesamowicie dobrane kolory i dodatki. Bardzo fajnie to wszystko zestawione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń