niedziela, 9 września 2012

Nobody's perfect

        Dziś miałam nie robić zdjęć a wyszło inaczej a to za sprawą pięknej pogody, która pozwoliła mi na  letnią stylizację. Wskoczyłam w asymetryczną miętową sukienkę, którą właściwie  nie zdążyłam się latem nacieszyć tak jakoś wyszło, więc postanowiłam że będę ją ubierać jesienią z ciężkimi butami (już na nie poluję) i skórzaną kurtką , można ją też wykorzystać  na różne okazje nawet typu wesele, ale dziś  to po prostu wydanie niedbałe:).       
                                   










                                                         Sukienka/dress - H&M
                                                         Bag - Reserved
                                                         Shoes- Badura
                                                         Belt - Reserved

1 komentarz:

  1. Uwielbiam połączenie takich sukienek z ciężkimi buciorami - super!

    OdpowiedzUsuń