środa, 25 lipca 2012

Retro szyk

     Retro budzi we mnie bardzo pozytywną energię i miłe wspomnienia, kojarzy mi się moim dzieciństwem i  strychem mojej cioci która zgromadziła na nim sporą kolekcję starych ubrań i rzeczy. Godzinami potrafiłam przebierać się w za duże spodnie dzwony  i zwiewne bluzki ,zakładałam do nich również za duże buty na koturnach i kapelusze, jednym słowem styl hipi miałam  opanowany do perfekcji. Dlatego vintage to styl z duszą.



                                                     kombinezon/jumpsuit - vero moda
                                                     bluzka/jersey- new yorker
                                                     naszyjnik/necklace- C&A
                                                     buty/shose- atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz