niedziela, 21 października 2012

Jesienne kolory

Dziś będą to dwie stylizacje, gdzie w roli głównej jest rozkloszowana spódnica firmy reserved, w kolorze brązu. Jest bardzo praktyczna i wygodna a w zależności od dodatków może zmienić swój charakter  od drapieżno - rockowego  po sportowo-miejski. A rozkloszowany dół sprzyja praktycznie każdej sylwetce - zamaskuje zbyt wąskie albo zbyt szerokie biodra, ukryje masywne uda i doda całej masy wdzięku!
Ja zrobiłam stylizację w wydaniu sportowo - miejskim, z nietypowymi butami, ale jakże wygodnymi. ;)












spódnica- reserved
sweter  pomarańczowy- house
chusta- sh
kopertówka- bereska
                                                            sweter beżowy - orsay
                                                                                         buty - emu
                                                                                         torba - gap



5 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie !! Obydwa zestawy są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadziwić się nie mogę, kreatywności twojej w wyborze miejsc na sesje:)Świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kolory!!!Bardzo podoba mi się chusta i cekinowy sweterek,rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne barwy!!!! Cała stylizacja piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej do gustu przypadła mi druga druga stylizacja, ale w obu wyglądasz dobrze. Oryginalne buty na pierwszym zdjęciu. Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń